Bestel direct je algemene voorwaarden ICT dienstverlening

Deze algemene voorwaarden zijn heel breed inzetbaar en kunnen op maat geworden voor diverse werkzaamheden zoals onderhoud van hardware en software, levering van hardware, maken van maatwerksoftware, ondersteuning op afstand en meer (uiteraard ook in combinatie mogelijk). Kortom alles wat je als ICT dienstverlener nodig hebt.

  • 0,00 €
  • Algemene voorwaarden
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Veelgestelde vragen

Over Think-Business
Think-Business is een online juridisch adviesbureau dat zich richt op startende ondernemers. Think-Business is opgericht door mr. Carliana Bakboord. Ze is afgestudeerd met een Master Recht & onderneming en vrijwel direct na het afronden van haar studie begonnen met een onderneming. Think-Business is gespecialiseerd in het opstellen van maatwerk contracten voor ondernemers. Daarnaast bieden wij een uitgebreide online database (kennisbank) met juridische informatie om startende ondernemers op weg te helpen bij oprichten van een eigen bedrijf.

Wat is jullie werkwijze?
Nadat je een contractaanvraag hebt gedaan ontvang je zo spoedig mogelijk een bevestiging en online vragenlijst per mail. Zodra we de ingevulde vragenlijst retour hebben, stellen wij je contract op en ontvang je deze binnen 2 werkdagen. Mocht er aanvullende informatie nodig zijn of onduidelijkheden, dan nemen we hierover contact met je op.

Alles online
Wij doen alles online. Hierdoor kunnen we de kosten laag houden en tegen een scherp tarief je contracten opstellen.

Hoe lang duurt het voor ik het contract binnen heb?
Wij hanteren 2 werkdagen na retourontvangst van het ingevulde vragenformulier.

Kan ik nadien nog wijzigingen doorgeven?
Het is mogelijk om na ontvangst nog wijzigingen door te geven (binnen 14 dagen). Mocht je iets verkeerd hebben ingevuld of iets over het hoofd hebben gezien dan passen wij uiteraard kosteloos het contract aan. Bovendien kunnen wij het contract ook in een Word-bestand leveren. Mocht je dan bijvoorbeeld een tikfoutje hebben gemaakt bij het invullen van een telefoonnummer, dan kan je dit zelf ook handmatig aanpassen.

Wat zijn de prijzen?
Wij hanteren een vaste prijs van 99,- ex. Btw euro per contract. Alleen voor de algemene voorwaarden webdesign en ICT dienstverlening hanteren wij de vaste prijs van 175, – euro ex. Btw per contract

Betaling
Een contract aanvraag via de website is vrijblijvend.  Je gaat definitief akkoord na indienen van de vragenlijst. Betaling mag vooraf via iDEAL, maar ook na levering van het contract. Je ontvangt daarnaast een aparte factuur voor je eigen administratie.

Levering van het contract
Je ontvangst het contract in Word of PDF.

Vragen & contact
Heb je vragen over een contract? Dan mag je uiteraard contact met ons opnemen.

1. Doe een aanvraag

Selecteer het gewenste contract en verstuur direct de aanvraag. Je hoeft slechts naam en mailadres in te vullen.

2. Vul vragenformulier in

Om het contract voor je op te stellen hebben wij aanvullende informatie nodig. Na de aanvraag ontvang je van ons per mail een vragenlijst. 

3. Wij gaan voor je aan de slag

Na ontvangst van de ingevulde vragenlijst stellen wij je contract op. Je contract wordt op maat gemaakt door een jurist en volledig gescreend.

4. Je contract is klaar!

Binnen 2 werkdagen na ontvangst van het ingevulde formulier ontvang je het contract in de mailbox.